Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roman556 Bywalec
Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 9
|
Wysłany: Pią Sie 11, 2017 12:10 Temat postu: Archiwizowanie dokumentów w firmie |
|
|
Każda firma ma obowiązek przechowywać ważne dokumenty przez określony czas. Wiele przedsiębiorców zadaje sobie pewnie pytanie JAK ARCHIWIZOWAĆ WAŻNE DOKUMENTY W FIRMIE?, dlatego firma AASA na swoim blogu opisuje ten temat. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią Sie 11, 2017 12:10 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
serek Nowicjusz
Dołączył: 31 Paź 2017 Posty: 1
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam.jarosz.89 Weteran Forum
Dołączył: 25 Sty 2018 Posty: 100
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2018 09:44 Temat postu: Archiwizacja przez pracownika? Zapomnij, wynajmij firmę |
|
|
Zwłaszcza jeśli chodzi o elektroniczną archiwizację dokumentów to polecam wynając znana firmę zewnętrzną, która gwarantuje że po latach nagle wszystko nie zniknie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maska Weteran Forum
Dołączył: 01 Sty 2022 Posty: 399
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2022 09:49 Temat postu: |
|
|
W mojej ocenie jeżeli szukacie przede wszystkim konkretnej firmy oraz digitalizacji i jednocześnie archiwizacji danych to tutaj mogę jak najbardziej polecić Wam, żebyście również poświęcili więcej uwagi na ofertę przygotowaną przez https://hsm-recycling.pl/pl/archiwizacja-danych/ którzy przede wszystkim znają się na rzeczy i jednocześnie przede wszystkim aby cieszyć sie jak najwyższą jakością w zakresie kryptografii. Warto się przekonać i co najważniejsze rozwinąć swój biznes. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie pomyślnie i dajcie znać jak się z tym tematem uporaliście i czy archiwizacja danych wygląda tak jak być powinno. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2022 09:49 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|