Forum Milton Keynes Strona Główna Milton Keynes
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cowboyhoed

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Milton Keynes Strona Główna -> Ogłoszenie!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabrielle Samuel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Gru 2020
Posty: 3

PostWysłany: Sro Gru 30, 2020 06:37    Temat postu: cowboyhoed Odpowiedz z cytatem

Laat hem, wanneer hij een cowboyhoed medesterveling ontmoet, in één oogopslag leren de geschiedenis van de man te onderscheiden, en het beroep of beroep waartoe hij behoort. Hoe een dergelijke oefening ook mag lijken, het verscherpt het waarnemingsvermogen en leert iemand waar te kijken en waarnaar te zoeken. Bij de vingernagels van een man, bij de mouw van zijn jas, bij zijn laars, bij zijn broekknieën, bij de eeltknopen van zijn wijsvinger en duim, bij zijn uitdrukking, bij de manchetten van zijn overhemd - bij elk van deze dingen is de roeping van een man duidelijk onthuld. Dat alles verenigd de bekwame onderzoeker in ieder geval niet zou informeren, is bijna ondenkbaar. '

Het is de eenvoud zelf, zei hij; "mijn ogen vertellen me dat aan de binnenkant van je linkerschoen, precies waar het vuur erop valt, het leer wordt gescoord door zes bijna parallelle sneden. Het is duidelijk dat ze zijn veroorzaakt door iemand die heel onzorgvuldig rond de randen van de zool heeft geschraapt in om korstige modder eruit te verwijderen. Vandaar, ziet u, mijn dubbele conclusie dat u in slecht weer buiten was geweest, en dat u hoedshop een bijzonder kwaadaardig exemplaar had van de Londense slavernij. Wat uw praktijk betreft, als een heer loopt naar mijn kamers ruikend naar jodoform, met een zwarte streep van nitraat van zilver op zijn rechterwijsvinger en een bult aan de zijkant van zijn hoge hoed om te laten zien waar hij zijn stethoscoop heeft afgescheiden, ik moet inderdaad saai zijn, als ik dat doe hoed 58 hem niet uit te spreken als een actief lid van de medische professie. "

Wat u vreemd lijkt, is alleen zo omdat u mijn gedachtegang niet volgt of de kleine feiten waar grote gevolgtrekkingen mogelijk van afhangen, niet volgt. Ik begon bijvoorbeeld met te zeggen dat je broer onzorgvuldig was. Wanneer u het onderste deel van die horlogekast bekijkt, merkt u dat het niet alleen op twee plaatsen is geborduurd, maar dat het overal is uitgesneden en gemarkeerd door de gewoonte om andere harde voorwerpen, zoals munten of sleutels, in dezelfde zak te bewaren. . Het is beslist geen grote prestatie om aan te nemen dat een man die zo arrogant omgaat met een horloge van vijftig guinea een onzorgvuldig man moet zijn. Het is evenmin bolhoed een zeer vergezochte gevolgtrekking dat een man die een artikel van zo'n waarde erft, in andere opzichten vrij goed wordt voorzien.

Als ik alles zeg, bedoel ik alles dat verwijst naar het drama dat gespeeld werd bij de Widow Chupin en dat uitmondde in bloedvergieten. Dit verlaten stuk land bedekt met sneeuw is als een enorme witte bladzijde van een boek, en de personen op wie we jagen hebben erop geschreven, niet alleen hun bewegingen en hun handelingen, maar ook de geheime twijfels, hoop en angsten die er zijn. hun ziel in beroering brengen. Wat leren deze vluchtige voetafdrukken je, oude man? Niets; wel, voor mij zijn ze net zo vol leven als de mensen die ze hebben achtergelaten; ze ademen, ze spreken, en ze veroordelen!

Zij is zijn liefje, want geen man zou van New York naar Brooklyn gaan en een dame hierheen brengen naar het theater, en haar dan naar huis brengen en in de vroege ochtenduren naar New York terugkeren, als hij niet verliefd was op haar. Ik weet dat ze in Brooklyn woont, want volgens de krant is er gisteravond een zware bui geweest, terwijl ik weet dat er in New York geen regen is gevallen. Ik weet dat ze in die regen waren, want haar lange rok werd modderig en maakte op zijn beurt de hele bovenkant van zijn linkerschoen vertroebeld. Het feit dat alleen de linkerschoen zo vuil is, bewijst dat hij alleen aan haar rechterkant liep, wat aantoont dat ze doof moest zijn aan haar linkeroor, anders zou hij een deel van de tijd aan die kant hebben gelopen.

Niet alle inhoudingen van Sherlock Holmes zijn zo geweldig als Watson beweert. bolhoeden Een sterk punt wordt bijvoorbeeld gemaakt door Holmes in 'The Hound of the Baskervilles', nadat hij een bericht had gelezen dat was verzonnen door woorden op papier te plakken die uit een krant waren geknipt, en meteen verklaarde dat de woorden uit de London Times waren geknipt. . Het vermogen om het type van de ene grote krant van de andere te onderscheiden, is helemaal niet ongebruikelijk bij krantenlezers. In feite kon een groot deel van het lezerspubliek meteen zien uit welke krantenwoorden er werden gesneden. Het is meer het [img]https://www.blogdoeduardodantas.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/295x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/b/o/bolhoeden-[/img] fotografische geheugen dan de analytische geest die deze prestatie uitvoert.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sro Gru 30, 2020 06:37    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Milton Keynes Strona Główna -> Ogłoszenie! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Milton Keynes  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group