Forum Milton Keynes Strona Główna Milton Keynes
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co kupić do nowo otwartej firmy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Milton Keynes Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalsk
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 10 Lis 2020
Posty: 114

PostWysłany: Wto Mar 23, 2021 13:36    Temat postu: Re: Co kupić do nowo otwartej firmy Odpowiedz z cytatem

adam.jarosz.89 napisał:
Witam,

Razem z bratem planujemy uruchomić swoją spółkę budowlaną, teraz oprócz poszukiwania pozostałych ludzi musimy odnaleźć konieczne do pracy narzędzia. Macie może jakiś sprawdzony sklep z urządzeniami typu szlifierka kątowa . Będę zobowiązany za jakiekolweik porady lub pomoc. Może ktokolwiek z was także prowadzi podobny biznes. Wszytkie porady mile widziane!


Warto zainwestować w nowoczesny system do zarządzania przedsiębiorstwem oraz obsługi klienta. Sam korzystam z Microsoft dynamics 365 ERP za pomocą, którego mogę przeprowadzać różne analizy na podstawie danych dotyczących efektywności firmy m. in. obszaru sprzedaży, finansów czy administracji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Mar 23, 2021 13:36    Temat postu:

Powrót do góry
Źrebak21
Forumowicz
Forumowicz


Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 40

PostWysłany: Czw Kwi 22, 2021 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W wielu zakładach pracy trzeba zadbać o dobre wyposażenie. W różnego typu warsztatach trzeba zadbać o dobry zapas śrubek i innych elementów złącznych. Sprawdź sobie tą hurtownie http://nelkor.com.pl/. Mają szeroką ofertę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hexxat
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2021
Posty: 4

PostWysłany: Czw Kwi 22, 2021 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zależy od branży w jakiej działasz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jaglanka
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 27 Maj 2021
Posty: 394

PostWysłany: Nie Cze 27, 2021 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem programy do obsługi gabinetu lekarskiego są warte sprawdzenia, szczególnie te ze strony rsqdoctor.com. Jeśli interesuje Cię wysokiej jakości intuicyjne oprogramowanie z prostym interfejsem dla Twojej firmy, koniecznie odwiedź ich stronkę, aby uzyskać więcej informacji na ten temat. Moim zdaniem warto spróbować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bączek25
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 23 Lip 2021
Posty: 340

PostWysłany: Sro Lip 28, 2021 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o wyposażenie klinik i szpitali to dyrektorom polecam ofertę https://www.inmed.pl/ bo mają wszystko o czym marzy profesjonalny szpital. Każdy pacjent chciałby przechodzić leczenie na ich produktach. Ja bym chciał przechodzić zabieg czy też leczenie na ich produktach jako pacjent a dyrektorom szpitali polecam zapoznać się z ofertą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
judyta009
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 2587

PostWysłany: Sro Sie 04, 2021 08:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem warto postawić na bardzo dobry program do wystawiania faktur https://www.mega-tech.com.pl/ . Również możecie go przetestować 7 dni za darmo i zobaczycie czy wam odpowiada
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Eliza695
Forumowicz
Forumowicz


Dołączył: 20 Sie 2021
Posty: 49

PostWysłany: Sro Sie 25, 2021 14:26    Temat postu: Re: Co kupić do nowo otwartej firmy Odpowiedz z cytatem

Warto zainwestować w dobry marketing to źródło sukcesu polecam serdecznie

agencja marketingowa warszawa Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Prawy
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Sie 2021
Posty: 4

PostWysłany: Sro Sie 25, 2021 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ekspres do kawy na pewno
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Poratix67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Sie 2021
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sie 30, 2021 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja tam uważam że to jest bardzo fajne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
basienka88
Forumowicz
Forumowicz


Dołączył: 28 Maj 2021
Posty: 37

PostWysłany: Wto Sie 31, 2021 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu zajmuję się handlem, powoli już zaczyna brakować mi miejsca do składowania towaru. Więc postanowiłem wynająć magazyn w sieci trafiłem na https://luvena-nieruchomosci.pl/oferty/hallera-6-8-60-951-poznan-2/ zastanawiam się, czy ktoś z Was wynajmował, bądź nadal wynajmuje takie magazyny i mógłby podzielić się opinia na ich temat?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
burak
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 12 Sie 2021
Posty: 429

PostWysłany: Pią Paź 15, 2021 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile

Ostatnio zmieniony przez burak dnia Wto Kwi 05, 2022 13:33, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kaśka23
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 15 Paź 2021
Posty: 249

PostWysłany: Pią Paź 29, 2021 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli twoja firma to sklep internetowy wtedy idealnym narzędziem będzie oferta tej firmy https://www.selly.pl/integracja-z-hurtowniami-dropshipping-xml Dropshiping stał się ostatnio bardzo popularny i to narzędzie umożliwia indywidualne integracje ofert z każdym dostawcą produktów, który udostępnia ofertę w postaci plików XML lub CSV. Oszczędzasz czas i pieniądze a to istotne w biznesie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
judyta009
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 2587

PostWysłany: Sob Paź 30, 2021 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla mnie najlepszym wyborem okazał się https://www.mega-tech.com.pl/ . Jest to rewelacyjny program, który ułatwia ewidencje dokumentów sprzedaży
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kraf
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Lis 2021
Posty: 5

PostWysłany: Pon Lis 08, 2021 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że w nowo otwartej firmie na pewno istotnym jest, aby zwrócić szczególną uwagę na odpowiednią księgowość. Przykładowo, na https://www.rafsoft.net/dokument-wz/ znajdziesz super przykłady dokumentów wz, według mnie ciekawa opcja
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Bart456
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 08 Lis 2021
Posty: 319

PostWysłany: Czw Lis 25, 2021 00:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim nie zapominajcie, że firma potrzebuje też miejsca na przechowywanie wszystkich dokumentów. Ja długo szukałam pomocy i porad, jak zająć się archiwizowaniem nie potrzebnych mi dokumentów, które trzeba trzymać do ewentualnych kontroli i pomyślałam, że najwygodniej będzie skorzystać sobie z usług firmy http://www.filecare.pl/przechowywanie-i-niszczenie-dokumentow-krakow/ Co uważacie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Lis 25, 2021 00:12    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Milton Keynes Strona Główna -> Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Milton Keynes  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group