Forum Milton Keynes Strona Główna Milton Keynes
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przebranżowienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Milton Keynes Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fitzmaz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 3

PostWysłany: Czw Gru 19, 2019 15:10    Temat postu: przebranżowienie Odpowiedz z cytatem

hej. nie lubię mojej pracy i postanowiłem się przebranżowić. chciałbym zacząć pracę jako specjalista SEO, ale nie wiem jak zacząć - czy muszę zrobić jakies studia czy może wystarczy jakiś kurs? Albo oferowany przez https://www.eseo.pl/ staż? Nie mam doświadczenia, ale lubię się uczyć nowych rzeczy. Czekam na wasze rady, może ktoś był w podobnej sytuacji?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Gru 19, 2019 15:10    Temat postu:

Powrót do góry
ninkaa
Weteran Forum
Weteran Forum


Dołączył: 23 Lip 2020
Posty: 237

PostWysłany: Czw Lip 30, 2020 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem nigdy nie jkest za pozno by zmienic zawod Smile ja kiedys pracoiwalam w korpo ale potem postanowiłam spełnić swoje marzenia o fizjoterapii i od roku jestem studentką Mazowieckiej Uczelni Medycznej w Warszawie Smile jest super, w koncu czuje, ze robie to co kocham i nie moge się już doczekać az obronie dyplom i podejme prace w zawodzie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Poirer
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Lip 2020
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lip 31, 2020 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ile masz lat? Bo czasem w ogóle nie ma sensu zmieniać branży
_________________
krzesła w Krakowie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Quba
Bywalec
Bywalec